Alla inlägg den 3 mars 2012

Av mittlivsommalin - 3 mars 2012 22:18

Hej.

Ja, som rubriken lyder: Vad tycker ni om att Trten Flink och Top Cats gick

vidare till final?? Jag säger varken bu eller bä;)

Men min dag började med att åka till scouterna klockan tio till tolv. Sen hem

va lite med min älskling, och sen byta om och ivääg igen. Jag och min kompis  

tog tåget vid två tiden in till Helsingborg och kollade på Bananen:D Den verkade

vara super dålig i början men den blev betydligt bättre:D Sen åt vi (eller jag) på MC Donalds,

köpte en glass och åkte hem. Så jag var hemma vid sju tiden och kunde kolla på

Melodifestivalen:)

Vad tycker ni om start fälltet i finalen?? Det är hyfsat bra.. Fast Bananen skulle gått

vidare;)

Imorgon är det en ny dag och nya upplevelser:)

Hoppas ni haft en fantastisk dag ni med i solen. Det börjar äntligen bli vår!!:D


Natti Natti

Ha det bäst!!

Kramis  

Presentation

mittlivsommalin.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg är din favorit färg??
 rosa
 blå
 grön
 lila
 gul
 orange
 svart
 röd
 vit
 övriga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards