Alla inlägg den 26 mars 2012

Av mittlivsommalin - 26 mars 2012 21:10

Hej.

Ja, precis som rubriken låter: AJ!! Jag kommer ifrån köket (som jag gått

1000 gånger tidigare, och detta har aldrig hänt!!) och svänger runt till

vardagsrummet, och där är tydligen halt?? (Men enligt mig var det halt

iallafall:P) Så jag flyger som Bambi

på hal is, och rätt in i mammas vas så den går i sönder och jag spräcker

mitt öra!! Varför ska allt hända mig?? Ja,ja.. det har varit min titel sen

jag var liten, så det bjuder jag på:)

Sen har jag varit ute med min kompis:) Mys,mys 

Men nu ska jag packa gymnastikpåsen och hoppa

i säng, för nu är jag en utslagen liten Bamibi:P

Ha Det Bäst och God Natt!!

Kramis  

Av mittlivsommalin - 26 mars 2012 21:10

Hej.

Ja, precis som rubriken låter: AJ!! Jag kommer ifrån köket (som jag gått

1000 gånger tidigare, och detta har aldrig hänt!!) och svänger runt till

vardagsrummet, och där är tydligen halt?? (Men enligt mig var det halt

iallafall:P) Så jag flyger som Bambi

på hal is, och rätt in i mammas vas så den går i sönder och jag spräcker

mitt öra!! Varför ska allt hända mig?? Ja,ja.. det har varit min titel sen

jag var liten, så det bjuder jag på:)

Sen har jag varit ute med min kompis:) Mys,mys 

Men nu ska jag packa gymnastikpåsen och hoppa

i säng, för nu är jag en utslagen liten Bamibi:P

Ha Det Bäst och God Natt!!

Kramis  

Av mittlivsommalin - 26 mars 2012 16:14

Hej alla sötisar!!

Jag skulle bloggat i går kväll, men jag var super trött. Farmor och farfar

kom iallafall hem till oss och så bakade vi våfflor:D Mums:) Och när dem

hade kört tittade jag på TV och sen slocknade jag.

Men idag har det varit en relativt lugn dag..

Men jag blev superglad, för mitt spanska prov jag hade häromdagen

gick superbra!! Och vi har typ inga läxor denna veckan, så det

är skönt:)


Ha det bäst så länge!!

Kramis  

Presentation

mittlivsommalin.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg är din favorit färg??
 rosa
 blå
 grön
 lila
 gul
 orange
 svart
 röd
 vit
 övriga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards