Alla inlägg den 23 mars 2012

Av mittlivsommalin - 23 mars 2012 23:04

Hej igen alla sötisar!

Japp, precis som rubriken låter, om man inte har jobb får man. Pappa har

dammsugat mitt rum idag (för en gång skull, för jag brukar alltid ha

stökigt:P). Ja så tänkte jag ju då att jag slipper plocka fram dammsugaren idag. Men

nu när jag skulle rulla ner persiennerna, slår jag till pinnen till min orkide, och

den trillar på min luddiga matta!! Så det är bara att plocka fram dammsugaren klockan 11.

Ja,ja.


Sov så gott

Kramis

Av mittlivsommalin - 23 mars 2012 19:41

Hej alla fina.

Jag har fortfarande inte fått några komentarer!!:) Och ja, min bloggning

har inte varit super i veckan. Men än så länge har vi inte fått någon läxa till nästa

vecka, så då blir det bättre inlägg:)

Har ni något bra tips på konfirmations frisyrer?? Konfermerar mig om tre

veckor:) Börjar bli nervös!!

Och sen har jag en sak till jag behöver hjälp med: Var köper man en onepice

för under 500kronor?? Dem är ju super dyra annars, och jag vill inte ge hur mycket

som helst, men jag vill ändån HA!!:)

Om en kvart blir det minuten i tv soffan och slappa efter ännu en vecka:)

Och komentera om ni vill länkbyta, eller om ni har synpunkter på något i min

blogg:) Det vore super gulligt 


Ha det bäst så länge!!

Kramis   

Presentation

mittlivsommalin.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg är din favorit färg??
 rosa
 blå
 grön
 lila
 gul
 orange
 svart
 röd
 vit
 övriga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards