Alla inlägg under november 2011

Av mittlivsommalin - 17 november 2011 21:52

hej.

nu är jag glad:) jag har varit på mässa och det var faktiskt kul, måste jag säga:)

fick mitt nya ior skal till mobilen idag, det är jätte fint:D

ska snart gå och lägga mig och sova, för jag är trött.

imorgon ska vi ha kläd-sim på idrotten. och jag ska ha jogging-byxor och

en tjock tröja, och jag vet att det kommer bli tungt. men det kommer

ändån att bli jätte kul:D för när man simmat med kläderna

ett tag och sen simmar i bekini, flyger man fram!!:D


sov så gott!

kramis

:(

Av mittlivsommalin - 17 november 2011 15:59

hej. har precis kommit hem från skolan. ska göra läxor

och äta, sen ska jag iväg på ungdomsmässa med komfermanderna.

det ska väl bli kul.

men jag är verkligen inte på humör idag.

bloggar mer ikväll om jag har blivit på

bättre humör.


kramis

Av mittlivsommalin - 16 november 2011 21:18

hej.

skit vad jag är trött!! ska gå och göra vid mig och sen ska jag sova

så jag orkar gå till 4 imorgon med:D


godnatt

kramis

Av mittlivsommalin - 16 november 2011 16:36

hej!

har precis kommit hem från skolan efter långt om länge.

för när Ebba, Matilda och jag kom ut till våra cyklar, låg min och Ebbas cyklar ner. Matildas stog upp, men när

vi tittar ner ser vi ett ägg som ligger precis vid hennes cykel. och halva ägget ligger på hennes sadel!

och saken var den med att igår hade dem dragit ur Ebbas ena ventil så hon fick punka.

nu när jag ställer min cykel upp och ska sätta mig på den, märker jag att jag

inte har någon luft i däcket!! och när jag tittar visar det sig att

dem har dragit ut båda ventilerna!!

och sen stack Matilda och Ebba, så där stod jag med en luft lös cykel. det var

alldeles för tungt att gå hela vägen hem, så jag fick gå ner till cyckel affären vi alltid köper

våra cyklar i. så fick jag luft i mina däck och kunde cykla hem:D

men jag tycker att det är såå himla onödigt att förstöra folks saker så, bara för att man tycker det

är kul! men tänk någon gång tex, "jag hade inte tyckt det varit så kul

om någon gjorde så på min cykel"

men så tänker inte sånna som tror dem är så tuffa och coola.

Förlåt för det arga i slutet, men jag blir arg!!


men nu ska jag berätta vad jag ska göra under resten av min "underbara" dag:P

jag ska snart äta, för jag e vrålhungrig!!

sen ska jag plugga glosor och hemkunskap, sen ska jag duscha och efter det ska jag bara ta det lugnt

och titta på tv och mysa med en filt:D


kramis

Av mittlivsommalin - 15 november 2011 19:08

hej!

tycker ni att jag ska fortsätta att blogga??

snälla!! skriv komentarer till mig, för jag är öppen för förslag!!:D

håller fortfarande på med mina förbaskade glosor idag:) men snart lägger

jag ner protjektet:P


kramis

Av mittlivsommalin - 15 november 2011 17:30

hej!

förlåt för den dåliga uppdateringen idag, men jag har varit i skolan,

sen spelade jag gitarr och sen var jag hemma hos farmor. så jag kom hem vid typ 16-16.30

och sen har jag bara pluggat och nu tittar jag på tv och kopplar av:D

imorgon går jag till kvart i fyra.. suck....

det ringer, måste svara. kommer snart..

det var mamma, hon kommer snart hem och då ska vi inte göra

någonting, mer än att se på tv och äta:D


kramis:)

Av mittlivsommalin - 14 november 2011 20:47

hej!

idag har jag typ inte gjort någonting speciellt,mer än läxor och tv:)

(och skolan såklart:P)

imorgon är det skola och läxor:) ni kanske har märkt att det

i stort sätt min vardag:P

men nu ska jag snart gå och lägga mig och läsa min svenska bok som jag verkligen

måste läsa!:P

har inget mer intressant att berätta idag, bloggar mer imorgon:)


sov så gott!

kramis

Av mittlivsommalin - 13 november 2011 14:14

hej!

nu har jag typ ängnat halva förmiddagen åt att sortera kläder

ur min garderob och mina byrålåder. när jag var klar hade jag typ

sorterat bort hälften av mina kläder, så nu har jag typ inga

kläder kvar:D så jag måste verkligen åka och

shoppa:D men jag vet att om ett halvår kommer jag att ha

minst lika mycket kläder som jag hade nu. det är för att jag

älskar att shoppa:D


kramis

Presentation

mittlivsommalin.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg är din favorit färg??
 rosa
 blå
 grön
 lila
 gul
 orange
 svart
 röd
 vit
 övriga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards