Alla inlägg under november 2011

Av mittlivsommalin - 8 november 2011 18:26

hej!

nu har jag typ ängnat halva eftermiddagen till att läsa. inte så jätte kul, men

nu har jag och pappa spelat lite buzz och det är betydligt roligare:D (men det andra måste med göras:P)

snart ska pappa köra och hämta mamma och när de kommer tillbaka ska vi äta mackor. mums:P

jag är på ett bra humör idag (även om jag måste plugga läxor:P)

säger nog godnatt ikväll:D


kramis


Av mittlivsommalin - 8 november 2011 15:52

hej!

idag har det varit rätt så lugnt i skolan:) vi gick till 2 och efter det var det gitarren som vanligt,

sen var jag tvungen att äta:) och nu så måste jag träna

inför mitt SO prov imorgon och mitt NO läxförhör imorgon:(

vet inte hur det kommer gå men SO:n känns faktiskt bra, för jag gillar SO:D


bloggar mer sen när jag pluggat klart:D

kramis!

Av mittlivsommalin - 7 november 2011 21:14

hej!

förlåt att det har blivit lite dålig uppdatering idag, men jag har haft det

körit idag. först var det skolan som vanligt, efter det var det komfermation till klockan 5. sen när jag kom hem åt vi och sen har det varit läxorna resten av min kväll:c

ska nog plugga lite till innan jag går och lägger mig idag:D

men jag e trött:P

hoppas er dag har varit bra iallafall:D

det kanske blir lite bättre uppdatering imorgon, men jag vet inte. för jag måste typ lägga

hela dagen imorgon med tillatt plugga:c men men....


sov så gott nu!

kramis


Av mittlivsommalin - 6 november 2011 21:38

godnatt!

kramis

Av mittlivsommalin - 6 november 2011 12:48

hej.

jag var som sagt iväg hela dagen igår:) vi var hos min morfar och åt minddag och drack kaffe (och jous för mig:P)

men iallafall det var jätte kul och trevligt:D


sen när man vaknade idag så sa mamma och pappa att de skulle ut och gå, och då ville jag följa

med. så nu har vi varit ute och gått hela förmiddagen:D

sen ska jag bara ta det lugnt och slappa:D


bloggar mer sen.

kramis.

Av mittlivsommalin - 5 november 2011 23:53

hej!

sorry att jag inte bloggat idag men jag har varit iväg hela

dagen. berättar mer imorgon.


sov så gott

kramis

Av mittlivsommalin - 4 november 2011 16:05

hej,hej!

jag hann inte att blogga imorse för farmor och farfar kom och hämtade mig. sen körde vi till familia

och hade en sjukt mysig dag tillsammans:D jag köpte en tröja som var på rea:D jättefin var den:) precis min stil:)          sen handlade vi lite på Citty Gross:D

men nu är jag sjukt trött, så jag orkar inte blogga mer:P jag tror jag somnar snart:P


ha det så bra.

kramis


Av mittlivsommalin - 3 november 2011 22:31

hej,hej!

jag har precis fixat mina naglar:D det blev fransk manikyr, jätte fint!:D

idag har jag som sagt typ inte gjort någonting alls mer än att slappa:P men det behöver man ibland:D

hoppas ni kan sova gott nu, för det ska jag:D


ha det så bra och natti,natti:D

kramis

Presentation

mittlivsommalin.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg är din favorit färg??
 rosa
 blå
 grön
 lila
 gul
 orange
 svart
 röd
 vit
 övriga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards