Alla inlägg under november 2011

Av mittlivsommalin - 3 november 2011 22:31

hej,hej!

jag har precis fixat mina naglar:D det blev fransk manikyr, jätte fint!:D

idag har jag som sagt typ inte gjort någonting alls mer än att slappa:P men det behöver man ibland:D

hoppas ni kan sova gott nu, för det ska jag:D


ha det så bra och natti,natti:D

kramis

Av mittlivsommalin - 3 november 2011 17:36

hej,hej!

nu har jag precis kommit hem:) vi har cyklat ner i byn en runda:) det är jätte kallt ute nu:P

jag tror jag är alldeles röd om mina kinder:P

dagen idag har varit lugn:D


så ja, nu har man tömt diskmaskinen med då:D har jag "bara" tre saker till jag måste hinna med idag:D

duscha:D

spela gitarr:D


 men nu ska jag gå och ringa farmor och farfar:D

kramis

Av mittlivsommalin - 3 november 2011 11:10

godmorgon!

har precis ätit och hämtat posten:) det blir en slapp dag idag med:D

man får väl öva gitarr och andra läxor idag då:)

bloggar mer sen:)


kramis

Av mittlivsommalin - 2 november 2011 22:26

hej mina bloggläsare!

har typ inte gjort någonting alls idag.... (suck!) jag tror att det blir en likadan dag imorgon.

men det är faktiskt jätte skönt att bara vara hemma och typ inte göra någonting, när man har såå mycket i skolan annars att göra:)

men nu tror jag att jag snart ska gå och lägga mig för jag börjar faktiskt bli lite trött:)

ha det såå himla bra så länge!


Godnatt

kramis

Av mittlivsommalin - 2 november 2011 16:50

    hej!

 här är mina goda bullar som jag gjorde igår:) visst blev dem fina??:P


idag har jag typ inte gjort någonting alls, eller jo föressten: jag har pluggat till mitt so prov:)

men jag tror att jag lägger in ett inlägg till innan jag går och

lägger mig för ikväll:P börjar faktiskt bli lite trött:P


men ni får ha det så superbra så länge:D

kramis

Av mittlivsommalin - 2 november 2011 10:09

godmorgon! hoppas att ni har sovit gott:) för det har jag iallafall:)

idag har jag heller inget speciellt jag ska göra, jag ska bara vara hemma och slappa men jag måste träna inför proven

nästa vecka....

men jag kommer nog blogga en hel del idag tror jag:)


kramis

Av mittlivsommalin - 1 november 2011 21:33

hej mina sööta bloggläsare! förlåt, men har har verkligen inte hunnit att lägga ut en bild på mina bullar som jag bakade idag.

farmor och farfar var här precis, har saknat dem jätte mycke! och dom älskade mina bullar:)

har nyss duschat med, så nu ska jag bara slappa i sängen tills jag blir trött och inte orkar vara uppe längre;)


men ni får sova så gott så bloggar jag mer imorgon:)

många kramisar

Av mittlivsommalin - 1 november 2011 18:25

HEJ!!

nu blev jag glad:) farmor och farfar kommer hit idag!:D

det var längesen jag träffade dem:D

jag kanske berättar senare hur kvällen blev sen:D

 

jag kanske hinner lägga upp en bild på mina bullar jag bakade innan sen, annars får det bli imorgon:D

 

ha det superbra så länge!

kramis

Presentation

mittlivsommalin.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg är din favorit färg??
 rosa
 blå
 grön
 lila
 gul
 orange
 svart
 röd
 vit
 övriga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards