Alla inlägg under november 2011

Av mittlivsommalin - 13 november 2011 11:04

 godmorgon fina bloggläsare!

idag är det (lördag höll jag på att säga, så jag var tvungen att skriva det med  )

nemen det är söndag idag:) och det är fars dag med:D

men igår när det var lördag var jag först på scouterna som jag skrev igår:D sen var jag hemma

och gjorde inte så mycket då mer än satt typ vid datorn mobilen och så:P sen så gick jag och

duschade senare på kvällen och klädde sedan på mig. (jag hade en svart tröja från Kapphal, ett

par leggins fast inte helt i tyg utan lite "skinaktiga" men ändån inte, från Cubus)

sen så hade jag håret i en knut som jag nästan alltid har nu för tiden:P och så hade jag ett hjärt-halsband

och ett par örhängen som typ är bland mina favoriter;).

och efter jag hade klätt på mig och fixat mig (och mina föräldrar var klara:P), åkte

vi till våra kompisar som vi var bjudna på middag hos:D vi hade jätte kul sen hela kvällen:D

så vi stack vid 6 och var hemma vi kvart i 2 på natten:D

men vi sov till typ halv 11 idag, så vi har precis ätit frukost.

men jag måste berätta en sjuk sak. vi har en mygga som har flugit i vårt hus i fredags och igår:D så

när jag ska sova hör man något som surrar ovanför huvudet på en. men det roliga är att jag

har hela tiden trott att det har varit en fluga, så jag har inte tänkt mer på det. så jag har låtit den flyga där,

så nu är jag typ jätte stucken:P men,men..:P


men jag bloggar nog mer ikväll:)

kramis


Av mittlivsommalin - 12 november 2011 12:37

hej!

förlåt att jag inte har bloggat  förmiddags, men jag har varit ute och cyklat med scouterna.

vi cyklade till vedby strövområde och grillade korv:D sen cyklade vi tillbaks hem,

så jag har precis kommit hem:D det var faktiskt kul:D (förutom alla uppförsbackar

på vägen dit:P men på vägen hem blev det nedförsbackar:P)

hoppas att ni alla underbara läsare får en riktigt bra helg nu!!


kramis


Av mittlivsommalin - 11 november 2011 22:10

hej. idag har jag haft en bra dag:) vi åt popcorn och kollade på typ två

och en halv film nu ikväll:P

orka inte blogga mer nu för jag är såå trött:P

ha det så bra!


kramis

Av mittlivsommalin - 11 november 2011 16:22

hej. idag är det äntligen fredag och nu börjar helgen! fast jag tycker

att det är måndag och fredag hela veckan:P

var i skolan idag till två, sen åt vi när jag kom hem och nu är jag sysslolös

typ hela kvällen tror jag:P kanske börjar plugga lite om jag orkar:P (men det kommer

jag inte orka, för jag är trött:P)

men ni får ha det superbra!


kramis


Av mittlivsommalin - 10 november 2011 15:56

hej. idag har jag varit i skolan precis som vanligt:P

gick till igentligen kvart i fyra idag, men vår SO lärare brukar

släppa oss tidigare om vi har han som sissta keltion:D

 vi gick igenom provet vi hade igår, idag:D det gick faktiskt bra:D

sen så hade vi ju matte prov idag också:) men det känndes

faktiskt väldigt bra måste jag säga:P

men man får väl ta tag i och träna lite mer på engelska glosorna med idag:D

men jag bloggar mer sen ikväll:D


kramis


Av mittlivsommalin - 9 november 2011 21:31

hej!

nu är det kväll igen och ytterligare en dag har gått:)

snart är det helg igen och då är man ledig!:D

imorgon är det matte prov då.. men det är inte så fraligt för jag känner

att jag kan det:D

men nu tror jag att jagska gå och lägga mig snart.


ni får sova såå gott!!

kramiss

Av mittlivsommalin - 9 november 2011 17:39

hej. idag har jag varit i skolan precis som vanligt:)

gick till fyra idag.. hade även ett SO prov idag:) känndes faktiskt

bra, så jag hoppas att det gick bra med:)

annars har jag inte gjort så mycket mer än slappat och pluggat.

jag är super hungrig nu. mamma kom precis hem så mamma och pappa håller

på med en av mina favorit rätter, stuvade makaroner med stekt falukorv:D


ha det såå bra:D

kramis

Av mittlivsommalin - 8 november 2011 20:49

hej. nu har jag precis duschat:D

jag ska nog träna lite till på läxorna och

sen ska jag sova:D

bloggar mer imorgon, hoppas ni kan sova gott inatt:)


godnatt!

kramis

Presentation

mittlivsommalin.bloggplatsen.se

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg är din favorit färg??
 rosa
 blå
 grön
 lila
 gul
 orange
 svart
 röd
 vit
 övriga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards